- כתבות
- הולו בעיתונות
6 סיבות... ועוד אחת גדולה
בכל פעם שאנשים חושבים לפתוח עסק, בית דפוס לחולצות הוא כנראה אחד מחמשת הרעיונות הראשונים שעולים בראשם. למה? ובכן, עסק של הדפסת חולצות נראה כיף ומגניב. במידה מסוימת, הם צודקים. להיות הבוס של עצמך, לעצב חולצות משלך, למכור אותם עם תווית המותג שלך, לקבל מחמאות על העיצוב... ולבנות עסק המבוסס על הכנסה פאסיבית. משקיעים ביצירת העיצובים ולאחר מכן רק גוזרים קופונים. זה מדליק, נכון?
אופנה הולכת ואופנה באה. טעם הציבור משתנה, אבל פריט הלבוש שיחידי שלא יוצא מהאופנה הוא חולצת טי. בין אם זו חולצת טי מודפסת, חולצת אוברסייז צבעונית או חולצה שמחבקת את הגוף באופן הדוק, חולצת הטי חביבה על בני כל הגילאים. כפריט אופנתי, כלי מיתוג אפקטיבי, אמצעי לגיבוש חברתי ומזכרת מאירוע או נסיעה לחו"ל. לכולנו יש חולצות רבות בארון.
הדוחות האחרונים של תעשיית ההדפסה על מוצרי טקסטיל מלמד שהמגמה של עיצוב חולצות בהתאמה אישית צמחה מאוד בשנים האחרונות. השוק העולמי צפוי לעבור רף של 10 מיליארד דולר עד שנת 2025.
6 סיבות טובות לקחת חלק בעסקי ההדפסה על חולצות:
1. מיתוג
הטרנד של שימוש בחולצות ממותגות הולך וגדל. חולצות אחידות לעובדים ולהנהלה, מתנות קד"מ ללקוחות, פרסים במבצעי שיווק ועוד. הצגת לוגו ומידע אחר על חולצות מותאמות אישית מסייעת לחברות ביצירת מודעות למותג ומשיכת תשומת לב. הם מתקשרים לערכי המותג בצורה יותר נינוחה וידידותית. החולצות הממותגות מגיעות למקומות ולאנשים שלמפרסם אין גישה אליהם בדרך אחרת.
2. אוהדים של סרטי קולנוע וטלוויזיה
תיאוריית המפץ הגדול, משחקי הכס ואחרים. לא משנה לאן תלך, תמיד תמצא אוהדים של הסדרות האלה. זה מתחיל עם השקת הסרט או הסדרה וממשיך הרבה אחרי שהסרטים יורדים מהמסכים.
אוהדים אוהבים להתהדר בבגדים המקושרים לסרטים ולדמויות.
3. טיפוח רוח הצוות
במהלך השנים האחרונות החלו חברות להבין את החשיבות של גיבוש צוותי העבודה. חולצות טריקו בהתאמה אישית הן דרך נהדרת לפתח קשר רגשי חזק עם החברה. הוא מאחד צוותי עבודה ובכך מגביר את המוטיבציה והמחויבות בקרב העובדים להשיג את יעדי החברה.
4. נאמנות לקוחות
בעולם התחרותי של המאה ה-21, שבו המתחרים נמצאים במרחק של מספר לחיצות ספורות בלבד, נדרשים חודשים או אפילו שנים עד שהחברות זוכות לנאמנות לקוחות. חוקרים הראו שלקוחות מוכנים להישאר עם אותן חברות שיצרו חוויה נהדרת עבורם.
5. להיות COOL
החולצות המודפסות הן פריט אופנה זול ומאפשר לאנשים להתאים את הלבוש לאירועים שונים, מצבי רוח, עונות ועוד. המגוון האינסופי של חולצות ועיצובים מאפשר לאנשים להיראות שונים ומיוחדים,
6. שיווק מסביב לשעון
חולצות טריקו בהתאמה אישית הן כמו כלי שיווק חינם שעובד עבורכם מסביב לשעון. העיצובים המדליקים מעודדים את העובדים והלקוחות שלכם ללבוש את החולצות. כך הם הופכים לכלי שיווקי ויראלי שמפיץ את המסר שלכם.
וסיבה גדולה נוספת: הקורונה בשטח וכולנו במתח. אנשים מחפשים דרכים מהנות לבילוי שפע שעות הפנאי ושיווק אונליין קיבל תנופה אדירה בימי הסגר. לשוק מוצרי הטקסטיל נוספו המסכות למיגון נשימתי שרבים מאיתנו רוצים לעצב אותן. אם חייבים לעטות מסכות כדי לשמור על הבריאות, אז לפחות להפוך את זה ל- FUN.
שדרת המעצבים של הולו – ההזדמנות העסקים שלכם
אז למה לא כולם משווקים חולצות ופרטי טקסטיל מודפסים אחרים? כי ההשקעה במכונות ההדפסה המתקדמות ענקית. רק גופים גדולים עם יכולת השקעה ותעוזה יכולים להתייצב במרכז השוק הססגוני הזה. הולו עשתה את זה והיום מציעה למעצבים, רעיונאים, כוכבי רשת, מאיירים, קריקטוריסטים, צלמים, קופירייטרים ויוצרים אחרים, לבנות חנות ממותגת משלהם, להעלות עיצובים מדליקים ולמכור. ללא כל השקעה כספית וללא סיכון. ומעל לכל, הולו תעשה עבורכם הכל: שיווק, מכירה, גביית התשלום, הדפסה ואספקה ללקוחותיכם. אתם רק גוזרים את הקופון לאורך זמן. WIN WIN.
מעניין? הקליקו כאן למידע נוסף.