- כתבות
- הולו בעיתונות
כך תחזקו את הקשר עם הלקוחות שלכם
נאמנות של לקוחות אינה מובנת מאליה מלבד לכמה מותגים חזקים מאוד, ותיקים ומשווקי מוצרים שאינן ניתנים להחלפה. כל עסק היה רוצה למצוא את הדרך לתת ללקוחות שלו סיבות טובות להישאר אתו מלבד ייצור מוצרים מעולים ושירותים שאי אפשר לוותר עליהם. לקוחות מרגישים היום שהם חלק מקהילה ובקהילה כזאת יש לזהות מובחנת המון משקל ואת זה אפשר לבצר ולחזק על ידי מחוות שונות. זה מתחיל בכך שהופכים את המותג למעין אגדה ושם דבר שיש לו מוניטין וערכים שכולם רוצים להזדהות אתם וזה נמשך בכך שהקשר עם הלקוחות מטופח באמצעים שונים, אפילו בעזרת יצירת מוצרים ממותגים שאפשר לאסוף. לוגו וסלוגן הם אמצעים מאוד מקובלים לגרום ללקוחות להזדהות אתכם וכשהם מופיעים לא רק על המוצרים עצמם אלא גם על מוצרי קד"מ כמו הדפסה על חולצות ופריטים שימושיים שכיף להעניק במתנה, זה הופך את המותג שלכם למוכר מאוד. היתרונות הרבים של מוצרים כאלה הם רבים מאוד וחיזוק הקשר עם הלקוחות הוא רק אחד מהם.
פריטי אספנות שנשארים לשנים
בעבר פריטים ממותגים היו חלק מתרבות של פרסום ושיווק מוצרי צריכה כדי להוסיף עניין וכדי ליצור קוריוזים ואנקדוטות שונות. פריטים לאספנים של מותגים רציניים כמו קוקה קולה ומוצרי מזון שונים הם עד היום מוצרים מאוד מבוקשים בתחום זה והם נחשבים לפינוק קטן של חברה כזאת שמחה להעניק ללקוחות שלה. הלקוחות אוהבים לקבל את המתנות האלה אם כחלק מקמפיין פרסום או איסוף פרסים באריזות והגרלות למיניהן ואם באירועים שבהם אפשר לחלק אותם או למכור אותם למי שבאמת אוהב את המותג ורוצה ליהנות מפריטים כאלה בבית. הלוגו של כל מותג כזה מזוהה לא רק עם החברה אלא גם עם לקוחות שאוהבים להזדהות עם ערכים אלה, ולכן זוהי מתנה נהדרת להדפיס להם חולצות, כובעים, יקים, מגבות, כל פריט שנראה לכם לנכון שתוכלו לחלק במתנה ללקוחות שלכם. ההדפסות חייבות להיות מעניינות ועם הרבה השקעה בעיצוב ובמחשבה עליהן, גם אם מדובר בסופו של דבר בחולצת טריקו שיש עליה רק לוגו וסלוגן. גאוות היחידה של צרכני מוצרים מסוימים שאוהבים אותו תגרום להם כבר ללבוש זאת ולהפיץ את הבשורה בהמשך, גם מבלי שתצטרכו להשקיע עוד בהדפסות.
שי לחג שמותאם למוצר וללקוחות
לקוחות מאוד אוהבים מבצעים מיוחדים לחגים ובישראל יש לא מעט הזדמנויות להציע להם מתנה כזאת שמדברת אליהם. הכי נפוץ ופופולרי להעניק מתנות בענף המזון, כשזה כולל גם כלים שונים לבית ולמטבח, משום שהישראלים הם בעלי אוריינטציה של בית ומשפחה. כל מה שמשרת אותם ומעניק להם מתנה לבית שבו הם יכולים לבשל ולארח הוא מבורך. המתנות האלה יכולות להיות משולבות כמארז עם המוצרים שלכם, אם אלה מוצרים שמתאימים לחג ולקונספט, ולהיות למעשה התירוץ שבגללו אתם מעניקים להם את השי לחג. שי לחג הוא בכלל הזדמנות מעולה בכל חג לחזק את הקשר עם הלקוחות, אפילו בהדפסה כלשהי על פריט שימושי שתשמחו לתת ולראות אחר כך מתגלגל וממשיך את הפרסום שלכם בהדהוד אין סופי. זאת בדיוק המטרה – להנכיח את הלוגו והמותג שלכם בתודעה של הלקוחות כל השנה בכל מקום אפשרי. זה יוצא זול יותר מפרסום שוטף, בסופו של דבר. זה יכול להיות סינר מודפס עם לוגו ומשפטים חייכניים וזה יכול להיות גם כלי כלשהו למטבח שאפשר יהיה להציב בגאווה גם לאירוח.
מוצרי ספורט כשי ללקוחות
תרבות הפנאי בישראל היא מפותחת מאוד והיא כוללת לא רק בילויים אלא גם הרבה מאוד פעילות גופנית שעושים עם המשפחה. עוד ועוד אנשים שמחים לצאת למכוני כושר ולפעילויות ספורט בחוץ, בפארקים ובחוף הים וזה בהחלט מתאים לפנק אותם במתנות מודפסות שאפשר לתת להם בשביל הפעילות שלהם, כמו בקבוקי מים רב פעמיים, כובעים שמגינים מהשמש, מגבות למקלחות, תיקי כושר וציוד גם לפעילויות ספורטיביות נוספות, מדי כושר ודופק ומדי צעדים והמון גאדג'טים שמתאימים מאוד לכל מי שעוסק בפעילות הזאת. על כל המוצרים האלה אפשר להדפיס את הלוגו והסלוגן ובכך גם לאפשר להם להתקשר ישירות עם ערכים חיוביים כמו בריאות, חיוניות, נמרצות ואקטיביות ואחריות. יתרון נוסף של מוצרים אלה הוא שהם מתאימים גם לגברים, גם לנשים וגם לילדים ולמבוגרים מאוד. הרי היום אפשר למצוא אין ספור פעילויות שמתאימות לכולם, כולל יוגה והתעמלות בונת עצם וגם משחקים לילדים.
מתנות לשעות הפנאי ולילדים
לשעות הפנאי של המשפחה ושל יחידים מתאימים המון רעיונות שאפשר לתת ללקוחות שלכם, וזה כולל גם צעצועים ומשחקים לילדים או למבוגרים. ממשחקי וידיאו ומחשב ועד צעצועים ממש כמו גדורים ומשחקי קופסה, צעצועים ומשחקים שמתאימים לשחק אתם בחוץ, בחצר או בגן הציבורי, ובכך להראות את הלוגו שלכם לעוד הרבה מאוד אנשים שישמחו לקשר ביניכם לבין השעות המהנות שהם מעניקים. שעות הפנאי יכולות להיות גם הזמן שמבלים בפיקניק ובמקרה כזה אפשר להציע מוצרים שמתאימים כמו כלים רב פעמיים או תיקים וצידניות שמתאימות לנשיאת המזון לטבע. הצעצועים יכולים להתאים למשחקים בחוץ כמו כדורים, עפיפונים, צלחת מעופפת ועוד רעיונות שאפשר ליישם כדי לשחק בחוץ עם הילדים וליהנות מזמן איכות משפחתי. זהו בוודאי ערך חיובי שישמחו לקשר עם כל מותג בזכות המוצרים שלכם שיודפסו.
כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
יש לכם נער או נערה יצירתיים בבית? כך תעזרו להם לפרוץ את הכישרון
מי מאיתנו לא זוכר איך היו החיים בתור מתבגר או מתבגרת? מדובר בתקופה לא פשוטה, שבה נערים מחפשים את הזהות שלהם, בונים ומעצבים אותה, ומוצאים את הכיוון האישי שלהם בחיים. זוהי תקופה של תהפוכות נפשיות, של יצירה, של בנייה ושל סערות, שעבור חלק מהאנשים עוברת בקלות ועבור חלק בקושי. עם זאת, מדובר באחת התקופות החשובות ביותר בחיינו, ומי שמצליח לנהל אותה בצורה הנכונה הרי שהרוויח רווח עצום.
מה חשוב לכל נער ונערה לדעת לפני הגיוס?
השירות הצבאי בישראל הוא אחת מהחוויות המכוננות ביותר עבור כל נער ונערה, חוויה שתישאר איתם עוד שנים רבות קדימה. לכולנו יש זיכרונות מהשירות הצבאי או הלאומי, חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות. כך או כך, כולם יסכימו כנראה שישנה חשיבות עצומה להכנה לפני הגיוס, כמו גם לתמיכה המשפחתית במהלך השירות עצמו. ריכזנו כאן כמה טיפים שאותם כל נער ונערה צריכים לדעת לפני הגיוס.
רעיונות לחתונה שיפתיעו את כולם
היום המרגש הגיע, ואתם עסוקים עד מעל לראש בארגונים, תיאומים, טעימות ובדיקות. אתם רוצים שזה יהיה האירוע של העשור, של היובל, של המאה. אתם רוצים חגיגה שלא תישכח, כזו שהחברים ייזכרו בה בנוסטלגיה מהולה בהערצה עוד שנים רבות. ובעיקר חתונה שבה אתם תהנו, ותרגישו על גג העולם כמו שאתם צריכים להרגיש.
איך תעשו טוב לאנשים
בני אדם הם יצורים חברתיים הזקוקים לאנשים נוספים בחייהם על מנת להרגיש טוב, לצבור ביטחון עצמי ולהרגיש משמעות. עם זאת, במיוחד בעשורים האחרונים, יותר ויותר אנשים חשים בדידות וגם נמצאים שעות ארוכות לבדם. אצל חלקם אמנם זו בחירה ודרך חיים אך יש רבים שאצלם מדובר על אילוץ כמו קשישים שאיבדו את בן או בת הזוג וידיהם גרים רחוק.
רעיונות לגיבוש קהילתי
בעידן שלנו כל אחד נמצא הרבה יותר זמן עם עצמו ופחות בחברה, בין אם בגלל שעות ארוכות של עבודה, המסכים שכולנו נדבקים אליהם בכל רגע פנוי ובכלל ירידה ברמת החברתיות. עם זאת, ניתן לראות שבשנים האחרונות ישנה התעוררות של הרצון לחיות בתוך קהילה שנוצרים בה קשרים ותחושה שתמיד יהיה למי לפנות אם צריך משהו וגם לעזור ולתת, כי גם הנתינה היא צורך אנושי לא פחות חזק.
איך תפרצו החוצה עם היצירתיות שלכם
אחד המאפיינים של עידן הרשתות החברתיות, הוא שלכל אחד יש מה לומר, כולם הפכו דעתנים ואנשים לא רוצים לשתוק יותר אלא להוציא החוצה את מה שנמצא בתוכם. ברשתות הדבר בא לידי ביטוי לא מעט בצורה בוטה, אך אם אתם אנשים של מילים ורוצים להוציא אותן החוצה בצורה יצירתית, אם עולים לכם לפעמים משפטי מחץ שפשוט מתחשק לכם לשתף את העולם בהם, יש דרכים להוציא אותם החוצה.